lycka i en kopp

 
 
Snörveldagar som dessa dricker jag mängder av te. Favoriten just nu är helt klart Indian Chai med mjölk och en tesked honung i (Är honung i te vetenskapligt bevisat effektivt mot halsont? Jag kan iallafall påstå att min hals blivit mycket bättre efter att ha hällt i mig tre koppar lyckodryck varje dag det senaste; om det är inbillning är en annan fråga.), så gott!
Annars älskar jag mitt nya söderte som jag köpte i Stockholm. Helt klart den godaste söderblandningen jag smakat, och dessutom originalblandningen från Söder! Lycka i en kopp, ungefär.
 
Att kombinera intensivplugg med sjukdom är inget att rekommendera, men med bra musik funkar allt.
En av mina stora passioner är filmmusik, som jag tyvärr lyssnat alldeles för lite på det sista. Tur att jag blivit nykär igen! Nu öppnar jag inte kemiboken utan att ha lite ljudspår i hörlurarna.
 
(om ni inte förstod är "ljudspår" en länk till min egenhopknåpade lista med samma namn. Perfekt musik för dagdrömmeri dessutom! Höhö)
 
-ann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: