tisdagsbestyr

 
 
Idag...
-hade jag flätor.
-såg jag ut som ett mellanstadiebarn (tandställning+flätor).
-gjorde jag det sista provet innan lovet...
-...och firade med att strosa runt i biblioteket för att låna lite böcker.
-hängde jag med den alltid så mysiga och underbara Daphne.
-lyssnar jag på Billy Joel – The Longest Time på repeat.
-gladdes jag alldeles speciellt över att Daphne är så mysig och underbar.
-skypeade jag med en extraordinär person och blev så glad när jag insåg att vi ses på torsdag.
-förstår jag verkligen inte hur man skriver om att prata med någon på skype som ett verb, och än mindre hur det skrivs i imperfekt.
 
En bra dag helt enkelt!
 
-ann
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tänker såhär: Att skypa. Jag skypade. ???

2013-03-27 @ 08:22:27
URL: http://kategorileende.blogg.se
Postat av: Daphney

den tisdagen var en särdeles trevlig dag. och jag åstundar högeligen den stund då vi gör en favorit i repris och har mini-picknick igen.

2013-04-02 @ 00:14:05
URL: http://dafiedencoola.blogg.se
Postat av: Gabbwe (w för... w)

Hahahah skype, everyday problem...! Jag tycker vi kör på skypeade, rätt o redigt!

2013-04-03 @ 23:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: