maria + filip

 
Det var inte ont om vare sig skratt eller tårar, sol eller regn under denna vackra julidag då två av mina absoluta favoritpersoner gick och blev äkta makar. Det var något så perfekt med att se dem gå in i kyrkan till tonerna av ljuvlig cello, för att efter ringutbyte, skrattknip i magen, sång, bön och en kyss se dem dansa ut i livet tillsammans till Peps Perssons "O'boy!".
Jag är så tacksam för privilegiet att få umgås lite extra med dessa unga och vackra tu på deras stora dag - för det var vad det kändes som (vilket gjorde att all min nervositet var som bortblåst efter att få ha kramat om dem båda): att vi bara umgicks. Skrattade gott, pratade gott, och sen fick jag och Ronja knäppa lite bilder under tiden. Kravlöst och enkelt. Bra koncept, bra dag.
 
-ann

Kommentarer
Postat av: Clara

SÅÅÅÅ fint Ann!! <3

2017-08-15 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: