glory days

 
Trots att jag har åkt på sjukan för denna höst (vilket hittils inneburit snörvlande som aldrig förr, tupplurer i soffan till David Attenboroughs ljuva röst, och avverkandet av massvis med filmtips) måste jag ändå påstå att jag mår bra.
Vi hade dansuppvisning nästan hela helgen och det kräver så mycket emotionellt att jag var nära på att börja gråta flera gånger på scen.
Daphne och jag gjorde ett skittles-konstverk och skrämde både folk på stan och oss själva med vårt extrema showsmink.
Horred är numera ett vackert frostlandskap och jag blev överraskad av Edvin mitt i måndagslunchrasten så att jag inte kunde sluta skaka på en kvart.
Vi hade en gästlärare i akrobatik på cirkusen och firade Johannes 17-årsdag med chokladpaj och kramar.
Dagen efter Marias födelsedag på söndag fyller jag 17 år och skriver bara tre prov till innan jag får lov.
Jag lever livet utan mobiltelefon och nostalgiupplever 00-talet genom musik och film.
Jag mår bra.
 
Bruce Springsteen – Glory Days
 
-ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: