den senaste veckan

 
 
 
Mobilbilder från det senaste.
 
Livsupdate:
- I förregår åt jag mango och fick världens reaktion. Var nära på att åka ambulans för första gången i mitt liv, men så blev inte fallet.
- jag kom på för några dagar sedan att vår gamla analoga systemkamera har samma fattning som min digitala. Vilket innebär att jag kan fota massa fina analoga foton med mitt 50mm-objektiv. Yay!
- jag kom samtidigt på att film & framkallning är jättedyrt och bestämde mig för att spara massa pengar.
- jag slutar skolan om ca 50 dagar.
- i veckan har jag varit arg för första gången på typ ett år. Irriterad kan man vara, men nu var jag arg vilket kändes jättekonstigt,
- jag vill börja filma allt jag gör efter att ha varit hemma hos farmor och farfar och ännu en gång fått se lite av deras fina super 8-filmer.
- att spela gitarr är nog det bästa man kan göra ändå.
 
 
-ann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: