han är sannerligen uppstånden

 
 
 
Dessa 5 dagar jag spenderat hemifrån har jag varit på påskläger, druckit mängder te, kramats, varit på gigantiskt släktkalas, ätit godis, cyklat tandemcykel, sett skåne förvandlas till ett winter wonderland men sen till ett vackert vårlandskap, klättrat i träd, spelat playstation, ätit margarin, sett på film, skrattat, gjort sönder min tandställning, varit på konstrunda, varit med favoritpersoner, invigt april och insett att jag är i Köpenhamn om mindre än en vecka.
 
Fantastiska dagar med fantastiska människor. Imorgon besöker jag tandläkaren och sen vankas det 20-minutershäng med en cool person och lite senare maraton med fina vänner.
 
Nu ska jag gå och dricka mjölk.
 
-ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: