påsklovet 2013

 
 
 
Under årets påsklov har jag hunnit läsa två böcker, lyssna till fågelkvitter, ha batman-maraton, laga min tandställning, cykla tandemcykel, skratta, få feber över en natt och bli kvitt den lika snabbt, ha picknick, fixa ID-kort, äta glass, sola, glädja mig över hur ljust det är, känna lukten av regn för första gången på flera månader, se första säsongen av Game of Thrones, krama många fina människor, få panik över alla nationella prov som ska skrivas nästa vecka, skjuta upp allt som handlar om förberedelser inför de nationella proven nästa vecka, upptäcka en ny artist och skutta över tanken på att jag får spendera en hel dag med bästa tänkbara sällskap och tillsammans få se mitt favoritband live.
 
-ann

Kommentarer
Postat av: Johanna

BROR! HAR INTE VALT ÄMNE ATT PRATA OM ÄN!!!
MEN NU SKA JAG INTE SITTA HÄR OCH PANIKA EN KOMMENTAR PÅ DIN BLOGG UTAN ISTÄLLET ÖNSKA DIG EN BÄST I TEST-MÅNDAG OCH HÄLSA GRABBARNA PÅ SCEN FRÅN MIG. FREDDAN OCH JAG KOMMER SAKNA DIG!!!!

2013-04-07 @ 17:39:11
URL: http://kategorileende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: