himlen ler i vårens ljusa kvällar, solen kysser liv i skog och sjö

 
Igår kväll velade jag ganska länga huruvida jag skulle åka och fira valborg i Haby eller stanna hemma och plugga istället. Tur att jag tog mitt förnuft till fånga, för åh vilken trevlig kväll jag hade!
Olyckligtvis tog mitt kamerabatteri slut alldeles i början av kvällen, så det var inte alla människor som hann komma med på bild, förutom på min mobilkamera (då jag och Daphne sprang till mer eller mindre okända människor och frågade om vi kunde få fota oss med dem, så kul!).
Kvällen bjöd på grill, skratt, nya vänskaper, musik, dans, bad för de modiga och sånt som ett valborgsfirande bör innehålla. Kan med gott samvete säga att det var en av de trevligare valborgmässoaftnar jag varit med om.
 
-ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: