--,-'@ MARIA 17 ÅR @'-,--

På söndag fyller Maria 17 år, men eftersom vi inte ses i skolan då passade Malin, Johanna och jag på att fira henne idag istället. Trots att hon listade ut att något var på gång blev det ändå väldigt lyckat och vi var alla väldigt pepp när fysiklektionen skulle sluta och vi äntligen fick sjunga för henne och ge paketet. Detta hade jag slått in och sedan hade vi fyllt det med typiska Maria-tycker-om-och-önskar-sig-saker, så jag tror det blev rätt bra ändå.
Hon är så fin, den dära; HIPP HIPP HURRA!
 
-ann

Kommentarer
Postat av: Lilly

Gud så härliga bilder!!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

2013-11-29 @ 18:11:57
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: