nytt

 
 
Små detaljer från mitt nya (!!!!) hem. Går numera bibelskola i Skåne och bor med 22 fantastiska människor. Vi lever livet; fikar, spelar volleyboll, skrattar, har lektioner, lovsjunger, läser bra böcker och fikar lite till. Spenderar fantastiskt lite tid vid dator och mobil, både för att det inte känns som att det behovet finns och dels för att internetuppkopplingen inte är den bästa. Men det är bra, då fokuserar jag istället på det som är här och nu och slipper distraheras av sånt som är oviktigt. 
Är i alla fall otroligt tacksam vår redan fantastiska gemenskap och fridfullheten som finns här. Det känns så rätt att äntligen ÄNTLIGEN bo i Skåne. Gång på gång har det bara gått upp för mig hur rätt det är att jag är här iår, och jag är så förväntansfull på vad året kommer få innehålla. 
 
 
-ann

Kommentarer
Postat av: johanna

så himla fint att du trivs med allt

2015-08-26 @ 10:28:28
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: