å den ljusnande framtid är vår

 
HURRA HURRA HURRA, för två dagar sedan tog min favorit Hilda studenten! Redan i slutet av maj gav vi oss ut på äventyr i Borås för att plåta lite studentbilder. Inte nog med att vi smög oss in på ett industriområde där vi kanske inte fick vara, träffade bekanta till Hilda i skogen (av alla ställen) och störde ett mediterande par på ängen bredvid gärdesgården på nedersta bilden; vi lyckades framför allt ha en väldigt lyckad dag och det är stunder som sådana som får en att uppskatta och värdera sina vänskaper.
 
[Hilda, jag är så stolt över dig och så glad att du äntligen får vara fri från gymnasiet och allt vad det innebär!! Det ska bli så spännande att se vad livet har förberett för dig, och snälla låt mig komma och hälsa på dig i Stockholm. Du är en pingla i särklass.]
 
Själv tog jag studenten i tisdags och jag kunde inte önskat mig en bättre dag. Strålande solsken, de bästa klassisarna och sen en hejdundrande studentmottagning med min kusintvilling innan vi åkte och firade traditionsenligt med den kristna skolgruppen och senare mötte upp med klassen på krogen och dansade tills fötterna ömmade.
 
 

-ann

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Dina bilder är så otroligt fina!

2015-06-13 @ 08:19:10
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: johanna

åh grattis till studenten och till fantastiska bilder!

2015-06-14 @ 14:31:11
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt härliga bilder :)

2015-07-02 @ 22:31:39
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: