vinteridyll

 
 
Trots att det sedan länge är sommar är det först nu jag har riktigt tid att sitta med och redigera bilder jag tagit under våren. Därför får ni nu se några favoriter från en idyllisk torsdagsstund i Januari på Strandhem med fyra av mina favoritpersoner. Mycket skratt när det skulle poseras för bilder men även en och annan tår över hur otroligt vackert det var med Hjälmsjön förvandlad till ett vidsträckt snölandskap. Efteråt gick vi säkert in och åt pyttipanna, och det är så fint att ha förevigat några av de minnen jag vill bära med mig och kunna kolla tillbaka på när mitt hjärta längtar tillbaka till folkislivet.
 
-ann
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

åå saknar! Så fina bilder

2016-07-18 @ 20:59:53
URL: http://sundaymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: