vardagsbestyr

 
Har precis kommit hem från ett femdagarsläger. Så fantastiskt bra vecka- är numera rik på många nya upplevelser, vänskaper, tankar och tacksägelseämnen. Samtidigt har det varit en av de mest krävande veckorna i mitt liv och jag känner mig minst lika utmattad som glad.
 
Nu vill jag hinna med jobb, långa lässtunder, fikapauser, födelsedagsfiranden, nattpromenader, bärplockanden, drömmerier, kompishäng och andra finheter innan jag beger mig iväg söderut igen om drygt en vecka.
Visste ni att jag har skaffat Instagram? Där kan ni följa mig mer uppdaterat på alla de vardagsbestyr jag har för mig jämt. @annkaethe
 
ps tack tack tack alla ni pinglor för all den fina respons jag fått det sista. Betyder oändligt mycket! Vilka är era bästa vardagsbestyr? Sommarkramar till er alla. ds
 
-ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: